တခါတံုးက

Friday, August 03, 2007

တခါတံုးက

တခါတံုးက ကၽြန္ေတာ္ဟာ
အဘြားေပးတဲ့ ေက်ာင္းမုန္႔ဘိုး ၁၅ျပားနဲ႔
လက္သုတ္တစ္ပြဲ ဝဝကေလး
ေလြးခဲ့ဘူးသပ..........

တခါတံုးက ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ေငြတစ္မတ္ကို ဘုန္းေပါလေအာ
သစ္သားဂ်င္တစ္လံုးဝယ္ကာ
ေဆာ့ကစား
အထူးသံုးခဲ့ဘူးတာပ...........

တစ္ခါတံုးက ကၽြန္ေတာ္ဟာ
မုန္႔ဝယ္မစား စုေဆာင္းထားတဲ့
ေငြဒဂၤါးတစ္က်ပ္ေတာင္ သံုးျဖဳန္း
ျမိဳ႕ပါတ္ရထားၾကီး တဂ်ံဳးဂ်ံဳးစီးလို႔
ရန္ကုန္ျမိဳ႕တစ္ပတ္...
တိုင္းခန္းလွည့္ခဲ့ဘူးသပ..........

တစ္ခါတံုးက ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ဘိုင္စကုတ္႐ံုသြားေတာ့
အေမေပးလိုက္တဲ့ ေငြႏွစ္က်ပ္
တစ္က်ပ္ကို ဇာတ္ကားၾကည့္
က်န္တာကို ဇိမ္က်က်...
ေနၾကာကြာစိ ျမည္းရင္း
ဘိုင္စကုတ္ၾကည့္ခဲ့ဘူးသဗ်......

တစ္ခါတံုးက ကၽြန္ေတာ္ဟာ
အေဖ့ကား ဖြတ္ခ်က္ကေလးနဲ႔
ဓါတ္ဆီဆိုင္မွာ တန္းမစီဘဲ
ၾကိဳက္သေလာက္ ဓါတ္ဆီထည့္
ဟိုဟိုဒီဒီသြားခဲ့ရတာေတြကို
မွတ္မိေနေသးတာခင္ဗ်..........

အခုေတာ့ လက္႐ွိကၽြန္ေတာ္ဟာ
ေကသရာဇာ စကၠဴအစုတ္ပလုတ္ေတြ
ေဖာင္းကားျပည့္ႏွက္ေနတဲ့
အိတ္တလံုးကို ခ်ိဳင္းၾကားညွပ္...
ဖိနပ္ပါးပါးတစ္ရံကိုစီး...
ဘီယာ တစ္ဖန္ခ်ိဳင့္စုတ္ဘို႔.....
ေခါင္းကုတ္စဥ္းစား ဦးေရေတြပါးျပီး
အင္း...တစ္ခါတံုးက ကၽြန္ေတာ့္ကို
အေသအခ်ာသတိတရ ႐ွိေနေတာ့တာပ.....

'DD'
ဘာရယ္မဟုတ္ပါ..
ငယ္ငယ္ကအေၾကာင္းေလးေတြ
သတိရလို႔ ေရးမိတာ...

0 comments: